Змістова частина Програми включає опис: • тематики ситуативного мовлення та сфер спілкування; • мовленнєвих умінь; • мовних знань і навичок; • соціокультурних знань і навичок; • загальнонавчальних умінь і навичок. Вимоги до рівня підготовки учнів (мовленнєва компетенція), подані по завершенні кожного року навчання, визначають: • що саме учні повинні знати і розуміти з кожного виду мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо); • які вміння і навички у чотирьох видах мовленнєвої діяльності учень повинен отримати на кінець навчального року.
Зазначений
Державний стандарт впроваджується в частині базової загальної середньої освіти
з 1 вересня 2013 р., а в частині повної загальної середньої освіти — з 1
вересня 2018 року.
Державний стандарт початкової загальної освіти,
розроблений відповідно до мети початкової школи з урахуванням пізнавальних
можливостей і потреб учнів початкових класів, визначає зміст початкової
загальної освіти, який ґрунтується на загальнолюдських цінностях та принципах
науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності,
інтегративності, єдності навчання і виховання на засадах гуманізму, демократії,
громадянської свідомості, взаємоповаги між націями і народами в інтересах
людини, родини, суспільства, держави.