Воскресенье, 22.12.2024, 07:51
Приветствую Вас Гость | RSS

FOR YOU! Сайт Поздняковой Л.В.

Статистика
Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
Кнопка сайта

Каталог файлов

Главная » Файлы » Методическая копилка

В разделе материалов: 40
Показано материалов: 11-20
Страницы: « 1 2 3 4 »


Из опыта работы | Просмотров: 649 | Загрузок: 189 | Добавил: lucy | Дата: 07.08.2013 | Комментарии (0)


Из опыта работы | Просмотров: 678 | Загрузок: 142 | Добавил: lucy | Дата: 07.08.2013 | Комментарии (0)

Мета дослідження:

Розкрити значення діяльнісного підходу, використання технології продуктивного навчання у викладанні навчального предмету як необхідна умова формування життєвих компетентностей і розвитку особистості школяра.

Завдання дослідження:

- розвиток комунікативних і соціальних компетентностей учнів у співпраці;

- формування продуктивно орієнтованої діяльності в реальній життєвій ситуації учнів;

- удосконалення процесу навчання і виховання на основі реального зв’язку освіти з життям;

- набуття учнями життєвих навичок, які сприятимуть саморозвитку і самовдосконаленню кожного учня.

 

Из опыта работы | Просмотров: 845 | Загрузок: 330 | Добавил: lucy | Дата: 04.01.2013 | Комментарии (0)

Робота з дошкільниками і першокласниками повинна бути принциповою «не нашкодь» і бути спрямованою на збереження здоров’я, емоційного добробуту та розвитку індивідуальності особистості. Тому для вирішення цих завдань була складена програма наступності дитячого навчального закладу і школи.

Програма наступності дошкільного і шкільного навчання допомагає забезпечити ефективний  поступовий розвиток дитини, його успішний перехід на наступну ступінь навчання.

Из опыта работы | Просмотров: 746 | Загрузок: 589 | Добавил: lucy | Дата: 04.01.2013 | Комментарии (0)

У статті, присвяченій життєтворчості Г. С. Сковороди, з позицій педагогічних пріоритетів розвитку суспільства визначено  погляди видатного українського філософа, письменника і педагога на застосування принципу народності в процесі виховання, навчання і формування в особистості національної свідомості і самосвідомості, світогляду, патріотизму, глибокої поваги до споконвічних традицій свого народу.

Из опыта работы | Просмотров: 844 | Загрузок: 124 | Добавил: lucy | Дата: 04.01.2013 | Комментарии (0)

Продуктивне навчання забезпечує засвоєння знань та вмінь, володіючи якими випускник школи знаходить підґрунтя для свого подальшого життя. Продуктивні означає необхідні, дієві, міцні, постійно актуальні, сформовані на належному рівні, знання та вміння.

Основні завдання, які підлягають реалізації:

-     створення умов для розвитку та самореалізації учнів;

-     засвоєння продуктивних знань, умінь;

-     задоволення запитів та потреб школяра;

-     розвиток потреби поповнювати знання протягом усього життя;

-     виховання для життя в цивілізованому громадянському суспільстві.

 

Ці завдання, як видно, певною мірою співзвучні з ключовими групами компетентностей.

 

 

Из опыта работы | Просмотров: 961 | Загрузок: 194 | Добавил: lucy | Дата: 04.01.2013 | Комментарии (0)

Поиск

Copyright MyCorp © 2024